Obchodní podmínky internetového obchodu Víno – Láska
ve smyslu § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku ze dne 22. května 2015
- Údaje o prodávajícím:
- firma: Ing. Miroslav Láska
- sídlo: sídlem Krátká 282/9, 412 01 Litoměřice
- IČ: 88064379
- DIČ: CZ7508260298
- tel: 777106946
- www.vino-laska.cz
- Vymezení vztahu obchodních podmínek ke kupní smlouvě:
- tyto obchodní podmínky tvoří součást kupní smlouvy
- Označení zboží nebo služby a popis jejich hlavních vlastností,
- prodej vína a destilátů
- Popis procesu uzavírání smlouvy:
- kupní smlouvu je možné uzavřít telefonicky, SMS, emailem, na webových stránkách obchodu přes registrační účet nebo bez registrace,
- kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky
- je-li předmětem smlouvy i dodávka zboží, přechází nebezpečí škody na věci okamžikem předání k přepravě
- odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s kompletním zněním Obchodních podmínek platných pro internetový obchod Vino – Láska v okamžiku provedení objednávky.
- Zrušení objednávky:
- Prodejce si vyhrazuje právo zrušit celou objednávku nebo její část v těchto odůvodněných případech:
i. zboží je již vyprodané, již se nevyrábí nebo nedodává
ii. výrazným způsobem se změnila cena
- V případě, že by taková situace skutečně nastala, se zavazujeme, že Vás budeme neprodleně kontaktovat telefonicky nebo e-mailem, a následně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení celé objednávky nebo další).
Pokud jste již za objednané zboží zálohově zaplatili a výsledná částka za zbývající část objednávky bude nižší než částka celkem zaplacená, budou peníze převedeny zpět na Váš účet do 5 pracovních dnů. V případě, že částka za pozměněnou objednávku bude vyšší než částka zaplacená, bude Vám takto vzniklý rozdíl dán k úhradě.
- Údaje o ceně zboží nebo služby včetně všech daní a poplatků,
- platný ceník zboží je uveden na internetových stránkách
- slevy nejsou nárokovatelné
- ceny zahrnují veškeré daně a poplatky (ceny jsou konečné)
- Údaje o nákladech na dodání zboží či služby:
- ke kupní ceně bude přiúčtováno poštovné a balné, je-li součástí objednávky i doprava a objednávka nepřesáhne částku 5.000,- Kč
- cena balného je 150,- Kč za jednu objednávku
- cena poštovného je stanovena podle podmínek přepravce
- Údaje o nákladech na prostředky komunikace na dálku:
- hradí kupující sám na vlastní účet
- Platební a dodací podmínky:
- způsob platby: hotově, dobírkou, převodem na účet nebo platební kartou
- způsob dodání zboží: osobním převzetím na adrese: Krátká 282/9, 412 01 Litoměřice v otevírací době uvedené na internetových stránkách nebo za použití přepravce (pouze po ČR)
- Údaje o tom, jak bude postupováno v případě, kdy kupující nepřevezme zboží:
- kupujícímu nevzniká nárok na odstoupení od smlouvy
- kupující nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží,
- Údaje týkající se možnosti odstoupení kupujícího od smlouvy:
- kupující, který je spotřebitelem má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření.
- podmínkou odstoupení je doručení projevu tohoto právního jednání ve formě vyžadované zákonem, neporušenost vraceného zboží a předložení dokladu o koupi
- Další důsledky odstoupení od smlouvy:
- vzhledem k charakteru zboží – vína a nápoje, je v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží, jehož užívání již začalo, povinnost kupujícího uhradit kupní cenu v plné výši.
- v případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží,
- Práva vznikající kupujícímu z vadného plnění, podmínky uplatnění práv z vadného plnění a další náležitosti reklamace upravuje Reklamační řád.
- Prodávající neukládá uzavřené smlouvy, kupující – spotřebitel k ní nemá přístup.
- Kupující uzavřením kupní smlouvy uděluje prodávajícímu souhlas se zpracováním osobních údajů:
- Souhlasím se shromažďováním, uchováním a zpracováním osobních údajů obsažených v tomto formuláři správcem firma: Ing. Miroslav Láska, IČ: 88064379, Krátká 282/9, 412 01 Litoměřice (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže.
- Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v objednávce, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi objednávky jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.
- Souhlasím s tím, aby zpracovatel zpracoval osobní údaje za jsou všechny údaje uvedené v objednávce shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení (§ 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů) subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány), maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z objednávky mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.
- Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.
- Kupní smlouva se řídí právním řádem České republiky. V případě sporu vzniklého z kupní smlouvy strany sjednávají místní příslušnost obecného soudu prodávajícího.
Reklamační řád internetového obchodu Víno – Láska
ve smyslu čl. 14 obchodních podmínek internetového obchodu Víno – Láska, v platném znění
- Reklamované zboží zašlete na adresu sídla – Krátká 282/9, 412 01 Litoměřice.
- Přepravu hradí kupující. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato.
- Ke zboží přiložte doklad o koupi. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které kupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
- Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol.
- Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho poškození.
- Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
- Zboží je k reklamaci přijato pouze pokud nedošlo k jeho užití.
- U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
- O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.